Osman Gürçay Özel, Marmaris, Bodrum, Kuşadası ve Bursa gibi bölgelerde yaban hayvanlarının şehirlere indiği haberlerine değinerek, doğanın yapılaşma ile tahrip edilmesinin hayvanları yerleşim yerlerine ittiğine dikkat çekiyor.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 11:28
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 11:36
Kaynak:
Osman GÜRÇAY
Osman Gürçay Özel
Son zamanlarda sosyal medyada ve haberlerde yaban hayatın kahramanları olan Ayı, Kurt, Tilki, Çakal ve Özellikle de domuz fotoğrafları paylaşılarak “Şehre indiler” diye haberler yapılıyor.
Özellikle Marmaris, Bodrum ve Kuşadası’nda görüntülerin altına domuzlar istila etti diye yazılıyor.
Bir zamanlar memurlar için sürgün yeri olan Bodrum’da yaban hayatın hüküm sürdüğü dağı taşı villa yavruları ile donatırsanız domuzlarla karşılaşmanız kaçınılmaz olur.
Bursa’da da Uludağ’ın eteklerine asılıp dağa doğru kaçak evler yaparak tırmanırken bahçede ayı görünce “Ayı şehre indi” diye feryat ediyoruz.
Oysa ki onların yaşam alanlarını istila eden bizleriz.
Ayıların " Dağı İnsanoğlu bastı" diye feryat etmesi gerekir.
Denizlerin süsü olan, haklarında şiirler, şarkılar yazılan Martıları, vahşi avlanma ile denizlerde balık bırakmayınca, gemilerden simit atarak metabolizmalarını bozan, kötü yola düşüren ve şehirlerde çöplüğe alıştıranlar biz değil miyiz?
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Domuzlar mı İniyor Biz mi Çıkıyoruz?
Osman Gürçay Özel, Marmaris, Bodrum, Kuşadası ve Bursa gibi bölgelerde yaban hayvanlarının şehirlere indiği haberlerine değinerek, doğanın yapılaşma ile tahrip edilmesinin hayvanları yerleşim yerlerine ittiğine dikkat çekiyor.
Osman Gürçay Özel
Son zamanlarda sosyal medyada ve haberlerde yaban hayatın kahramanları olan Ayı, Kurt, Tilki, Çakal ve Özellikle de domuz fotoğrafları paylaşılarak “Şehre indiler” diye haberler yapılıyor.
Özellikle Marmaris, Bodrum ve Kuşadası’nda görüntülerin altına domuzlar istila etti diye yazılıyor.
Bir zamanlar memurlar için sürgün yeri olan Bodrum’da yaban hayatın hüküm sürdüğü dağı taşı villa yavruları ile donatırsanız domuzlarla karşılaşmanız kaçınılmaz olur.
Bursa’da da Uludağ’ın eteklerine asılıp dağa doğru kaçak evler yaparak tırmanırken bahçede ayı görünce “Ayı şehre indi” diye feryat ediyoruz.
Oysa ki onların yaşam alanlarını istila eden bizleriz.
Ayıların " Dağı İnsanoğlu bastı" diye feryat etmesi gerekir.
Denizlerin süsü olan, haklarında şiirler, şarkılar yazılan Martıları, vahşi avlanma ile denizlerde balık bırakmayınca, gemilerden simit atarak metabolizmalarını bozan, kötü yola düşüren ve şehirlerde çöplüğe alıştıranlar biz değil miyiz?
Şimdi oturup insanca bir daha düşünelim…
Kabahat domuzlarda ise hangi domuzlarda?
Kaynak: Osman GÜRÇAY
En Çok Okunan Haberler